Kundeundersøgelse 2019

Kundetilfredshed er vigtigt for os

Derfor lytter vi til vores kunder og har lige gennemført en stor undersøgelse blandt alle kunder der har besøgt vores butik. Det vil sige både kunder der købte briller og kunder der ikke købte. Tak til jer der har deltaget 🙂

Vi er meget positive overfor resultatet se spørgsmål og svar herunder.

Spørgsmål og svar på undersøgelse

DinOptik har gode priser:
92% Enig / meget enig

DinOptik har de brillestel jeg søger:
90% Enig / meget enig

Jeg fik god betjening i DinOptik:
96% Enig / meget enig

Kvaliteten af briller fra DinOptik er god:
95% Enig / meget enig

 

Spørgsmål og svar på undersøgelse

Bemærkninger:
“I giver jer god tid til at tage jer af mig som kunde. Gode til at give råd om hvad brille der er god til mig.”

“Jeg skal ind til jer i juli (regner jeg med at bestiller syns prøve en af de nærmeste dage) for at bestille nye briller.”

“Kompetent, tålmodig og venlig betjening.”

“Fortsæt som i gør!, mega smarte stel er meget tilfreds.”

Det vil vi gøre bedre

Bemærkninger fra kunder:
“Priserne er lige i overkanten”
“Mere SU venlige priser”
Det gør vi:
Vi vil være bedre til fremover at oplyse om man kan købe i 3 forskellige prisklasser (BUDGET, KVALITET, EKSKLUSIV). Vores priser er ca. 40% billigere end vores konkurrenter, men vi vil være bedre til at oplyse, hvad man får og hjælpe kunden til at træffe valget i forhold til sin økonomi.

Bemærkninger fra kunder:
“Bredere udvalg i stel”
“Mangler i har flere røde stel”
“Flere stel i dansk design, der er miljøvenlige”
Det gør vi:
Vi vil være bedre til at oplyse at vi også kan skaffe stel hjem, hvis man har specielle ønsker. For at sikre kunderne har størst mulig indflydelse, vil vi nogle gange bede kunder stemme om hvilke stel vi skal vælge i sortiment.

Det vil vi gøre bedre

Bemærkninger fra kunder:
“Kvalitet og smart design er vigtigere end pris”
“Vigtigt stel er lette”
Det gør vi:
Vi vil fortsat fokusere på at have de bedste brilleglas til en skarp pris ved at spare på dyr husleje, indretning, markedsføring osv. (alt andet end kvalitet og design af brille). Alle vores stel vil fortsat være letvægtsstel.

Bemærkninger fra kunder:
“Bedre åbningstider”
“Afdeling i storcenteret”
Det gør vi:
Vi prioritere højt at holde omkostningerne nede så vi kan have skarpe priser. Det koster penge at udvide åbningstider eller placering i storcenter. Vi oplever ikke et generelt ønske om længere åbningstider, så derfor holder vi pt. fast i nuværende. En afdeling i Storcenteret vil koste over 200.000 kr. ekstra pr. md. og det vil gøre brillerne dyre. Derfor bliver vi pt. ved Tyren på Vesterbro.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll til toppen