Klagemulighed – Vi hjælper dig hvis alt ikke er som det skal være

Hvis alt ikke er som det skal være

Er du utilfreds med et produkt købt hos DinOptik, er det vigtigt at du kontakter os hurtigst muligt. Vi vil forsøge at hjælpe dig også selvom det er udenfor reklamationsretten. Hvis der er udfordringer med at se klart, er det ofte bare en justering af brillen og det klare vi hurtigt sammen med dig 🙂

Du er også meget velkommen til at sende os en mail på info@DinOptik.dk og beskrive din udfordring, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Hvis ikke du mener vi har givet dig en fair behandling og ønsker at gå videre med din klage kan du kontakte “Center for klageløsning”. Det er et krav at produktet er indenfor reklamations retten, så det vil sige indenfor 2 år.

Vær opmærksom på du vil blive opkrævet et gebyr fra “Center for klageløsning”, for behandling af din sag.

Se link

Man kan kontakte:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
cfk@kfst.dk
www.kfst.dk